مالیچیهای قشم
پل ارتباطی بین دوستان مالیچی(اولین دوره مدیریت مالی قشم)
درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبسایت مالیچیها خوش آمدید پل ارتباطی ghazandeh@yahoo.com هنگام ارسال ایمیل حتما در قسمت موضوع، خود را معرفی نمایید موفق باشید
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 28 آذر 1390برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : مالیچیهای قشم

شب یَلدا یا شب چلّه بلندترین شب سال در نیم‌کره شمالی زمین است. این شب به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) اطلاق می‌شود. ایرانیان و بسیاری از دیگر اقوام شب یلدا را جشن می‌گیرند.

این شب در نیم‌کره شمالی با انقلاب زمستانی مصادف است و به همین دلیل از آن زمان به بعد طول روز بیش‌تر و طول شب کوتاه‌تر می‌شود.

ادامه

شنبه 26 آذر 1390برچسب:, :: 18:39 ::  نويسنده : مالیچیهای قشم

مرد بیکاری برای آبدارچی گری در شرکت مایکروسافت تقاضای کار داد. رئیس هیات مدیره با او مصاحبه کرد و نمونه کارش را پسندید.سرانجام به او گفت شما پذیرفته شده اید. آدرس ایمیل تان را بدهید تا فرم های استخدام را برای شما ارسال کنم.مرد جواب داد : متاسفانه من کامپیوتر شخصی و ایمیل ندارم.رئیس گفت امروزه کسی که ایمیل ندارد وجود خارجی ندارد و چنین کسی نیازی هم به شغل ندارد…..

مرد در کمال ناامیدی آنجا را ترک کرد. نمی دانست با ده دلاری که در جیب داشت چه کند. در راه منزل یک صف نسبتا طولانی را مشاهده کرد و و از یک نفر پرسید صف چیست و آن فرد جواب داد صف گوجه فرنگی . تصمیم گرفت یک جعبه گوجه فرنگی خریده دم در منازل مردم آن را بفروشد. او ظرف چند ساعت سرمایه اش را دوبرابر کرد . به زودی یک گاری خرید. اندکی بعد یک کامیون کوچک و چندی بعد هم ناوگان توزیع مواد غذایی خود را به راه انداخت . او دیگر مرد ثروتمند و معروفی شده بود. تصمیم گرفت بیمه عمر بگیرد. به یک نمایندگی بیمه رفت وسرویسی را انتخاب کرد. نماینده بیمه آدرس ایمیل او را خواست ولی مرد جواب داد ایمیل ندارم. نماینده بیمه با تعجب پرسید شما ایمیل ندارید ولی صاحب یکی از بزرگترین امپراتوریهای توزیع مواد غذایی در آمریکا هستید. تصورش را بکنید اگر ایمیل داشتید چه می شدید؟ مرد گفت احتمالا آبدارچی شرکت مایکروسافت بودم

((نکات اخلاقیش رو خودتون برای ما بگویید))

دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : مالیچیهای قشم

...نیوز امروز اعلام نمود که دو هموطن ایرانی چند روز پیش با یکدیگر بر سر سگهای خود مشغول مشاجره بودند که ناگاه دعوا بالا گرفت و با یکدیگر قرار دعوا در بیاببانی که بین طبس و کاشمر بوده را گذاشتند .

 ادامه

 

  •  آزمون دكتري نيمه‌متمركز سال 1390 بصورت سراسري در 25 فروردين 1390 براي اولين بار برگزار گرديد. سرعت پرشتاب علم و فناوري در همه امور و ظهور رشته‌هاي جديد دانشگاهي، متوليان آموزش عالي را در شرايطي قرار مي‌دهد كه تغييرات لازم را جهت بهبود اجراي آزمون بوجود آورند. لذا، دومين آزمون نيمه‌متمركز دكتري با آزمون اول از لحاظ محتوايي و روش برگزاري متفاوت خواهد بود. 
در اين آزمون علاوه بر مواد عمومي آزمون (زبان (ضریب 2)و استعداد تحصيلي(ضریب1))، مجموعه‌اي از دروس تخصصي از دو مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد (با ضریب 4) لحاظ گرديده است. آزمون دكتري سال 91 براي حدود 280 رشته با 1550 ماده امتحاني برگزار خواهد شد كه فهرست آنها براي تمامي رشته‌ها به همراه رشته‌هاي مرتبط طي اطلاعيه‌اي در روز دوشنبه 7/9/90 در نشريه پيك سنجش و همزمان در پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت. 
براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده مراحل آزمون بشرح ذيل مي‌باشد: 
1- شروع و اتمام ثبت‌نام: 25/10/90 لغايت 2/11/90 
2- استقرار اطلاعات ثبت‌نامي براي ويرايش اطلاعات: 10/11/90 لغايت 12/11/90
3- دريافت كارت شركت در آزمون و برگ راهنما از طريق سايت سازمان: 21/1/91 لغايت 24/1/90
4- برگزاري آزمون: 25/1/91 (دونوبت صبح و بعدازظهر جمعه) 
ضمناً دفترچه راهنماي ثبت‌نام حداقل يك هفته قبل از شروع ثبت‌نام بصورت فايل PDF در سايت اينترنتي سازمان قرار خواهد گرفت. لازم بذكر است كه دريافت دفترچه راهنما و خريد كارت اعتباري ثبت‌نام منحصراً از طريق شبكه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور ميسر خواهد بود.

 

چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : مالیچیهای قشم

آغاز ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد/ اعلام هزینه شرکت در کنکور
ثبت نام با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از صبح روز سیزدهم آذر تنها به صورت اینترنتی در سامانه ثبت نام مرکز آزمون آغاز شدو به مدت 10 روز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان شرکت در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد می توانند از یکشنبه 13 آذرماه با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراحل ثبت نام را انجام دهند.

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اعلام کرد ثبت نام در دوره دکتری تخصصی این دانشگاه فقط به صورت اینترنتی خواهد بود.

متقاضیانی که تمایل به شرکت در بخش با آزمون این کنکور را دارند، می توانند با پرداخت مبلغ 85 هزار تومان از طریق کارتهای شتاب، دفترچه راهنما و کارت اعتباری ثبت نام را تهیه کنند.

داوطلبان شرکت کننده در بخش بدون کنکور دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی با پرداخت مبلغ 12 هزارتومان می توانند کارت اعتباری را دریافت کنند.

مهلت ثبت نام تا پایان روز 23 آذرماه و آزمون دکتری تخصصی روزهای پنجشنبه و جمعه 4 و 5 اسفندماه سال 1390 برگزار خواهد شد.

سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : مالیچیهای قشم

دوستانی که میخواهند مقاله هاشون را در آی اس آی به چاپ برسانند یک سری به بخش پیوندها بزنند . هم یک سایت راهنما برای چاپ در آی اس آی لینک کردم و  هم سایت مجله مدیریت مالی را داخل آن گذاشتم تا راحت تر به مقصد دسترسی داشته باشید . در ضمن خودتون را دست کم نگیرید

این هم برای افرادی که فوقشون رو گرفتند و بی کارند . فقط خواستم بگم که راههای زیادی برای کسب درآمد وجودداره

تجارت آنلاین، شیوه‌ای تخصصی و نوین است که به مهارت و دانش کافی درباره کالاها، نحوه توزیع، نوع روابط با مخاطبان و تبلیغات نیاز دارد. علیرغم استقلال کاری و فضای گسترده برای فعالیت، مشکلات خاص خود را به ارمغان می‌آورد. برای آشنایی بیشتر و نحوه فعالیت دراین حرفه با ما همراه شوید.     ادامه

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 60795
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

کد ساعت -->