مالیچیهای قشم
پل ارتباطی بین دوستان مالیچی(اولین دوره مدیریت مالی قشم)
درباره وبلاگ


سلام دوستان به وبسایت مالیچیها خوش آمدید پل ارتباطی ghazandeh@yahoo.com هنگام ارسال ایمیل حتما در قسمت موضوع، خود را معرفی نمایید موفق باشید
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : مالیچیهای قشم

 

کد خبر: ۲۲۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
رویترز به نقل از منابع آگاه تجاری اعلام کرد پنج کشتی حامل غله برای ایران از تخلیه بار در ایران بازمانده و راهی کشورهای دیگر شده‌اند.
 
به گزارش فارس به نقل از رویترز در سه هفته گذشته حداقل 10 فروند کشتی حامل غله در خارج از بندر امام خمینی در ایران معطل مانده‌اند و به دلیل این که پول آنها هنوز به دست صاحبان کالا نرسیده دستور تخلیه بار آنها صادر نشده است.

بر اساس این گزارش روز پنج‌شنبه به پنج کشتی دستور داده شده است راهی مقاصد جدید شوند و از نزدیک بندر امام خمینی در ایران به طرف قطر امارات و سنگاپور به راه افتاده‌اند.

 در پی تحریم‌ها شماری از بانکهای اروپایی انتقال اعتبار مالی کالاها به مقصد ایران را متوقف کرده‌اند. بر این اساس پیتر فام از مرکز تحقیقات شورای آتلانتیک گفت هرچند این تحریم‌ها برای جلوگیری از تامین مالی برنامه اتمی ایران طراحی شده اما در کنار آن بر دیگر واردات ایران هم تاثیر می‌گذارد و واردات غله و دیگر کالا‌ها مانند شکر هم برای ایران به چالش تبدیل خواهد شد.

وی افزودالبته کالاهای یاد شده حدود ۱۵ درصد از واردات ایران را تشکیل می‌دهد.

رویترز به نقل از منابع آگاه افزود روز پنج‌شنبه دو کشتی که حدود 70  هزار تن بار غله داشته‌اند از مرز آبی ایران دور شده و راهی سنگاپور شده‌اند. سه کشتی دیگر هم راهی امارات و قطر شده‌اند. این منبع آگاه افزود ممنوعیت و محدودیتی برای تخلیه کالا در کار نیست. مساله اینجاست که کالایی که قرار بوده پول آن داده شود الان بدون پرداخت در مرحله تحویل قرار گرفته و فروشنده ترجیح می‌دهد خریدار دیگری پیدا کند.
این امر موجب هجوم افراد جهت خرید و انبار این اجناس شده و موجب کاهش عرضه می شود  
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 60710
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

کد ساعت -->